where is my Mr.Right..?

Saturday, October 23, 2010

Rintihanku....

Hari ini adalah hari paling malang buat aku...
hari ini telah mambuktikan bahawa aku x pernah dianggap kawan
diorang buat aku macam anak patung,,,
"Hanya bila dia kesunyian, kesusahan & kehilangan dia...
mahu mengambil & bermain dengannya"
Selama ini aku membahagiakan semua org disekeliling aku,,
sampaikan aku lupa tentang kebahgiaan aku sendiri....
aku sanggup kehilangan semua yang aku ada demi semua orang....
 tapi aku cuma diperalatkan demi kepentinggan orang lain...
Dimana semua janji-janji persahabatan yang terbina dimasa
dahulu,, Dimana semua diaorang bila aku memerlukan
seorang teman @ sahabat dikala aku kesusahan....
Aku cuma manusia biasa yang x mempunyai apa-apa kelebihan
aku cuma mahukan kasih seorang sahabat...
yang pernah hadir didalam hatiku... Dimasa dahulu..
"Ya Allah Kau Temukanlah Aku dengan Insan yang sesuai dipanggil"
"SAHABAT SEJATI"
"Kau temukanlah aku dengan sahabat yang boleh mambimbing aku
Kejalan lurus mu Ya Allah"
aku harap perasaan yang kecewa ini akan hilang seperti air sungai yang...
mengalir,,
dan x kan kembali untuk selamanya....

No comments:

Post a Comment