where is my Mr.Right..?

Wednesday, December 29, 2010

everythings about Korea!!!

Sekarang nie semua orang  berebut-rebut nak ke Korea...
begitu jugak dengan aku...
aku nak jugak sampai kat sana,..
siapa yang x nak ke Korea..????
mesti semuanya nak kan..?? Btol x..????
aku nak lihat permandangan kat sana
Mesti BEST kan .... urm...


KOREA TUNGGU AKU DATANG!!!
Huhuhuhux.....
kalau lah dapat jumpa dengan kumpulan Super Junior..
SS501, Shinee, Beast & ramai lagi lah artis yang TOP kat sana......
Best jugakkan....
dapat lihat Konsert dia pun jadi lah...

apa-apa pun kalau cerita pasal korea memang x kan abis
punya lah...
kalau aku dapat ke sana memang kenangan paling manis
untuk aku..

3 comments:

  1. sesiapa yang dapat tawaran ke korea tapi tolak memang rugi besar!!!
    kalau xnak bagi je kat ssiapa..
    ramai lagi yang nk pergi ke korea....
    termasuk lah ak..huhux

    ReplyDelete
  2. hahhahaz....
    jepun x best...
    sbb...
    korea lagi best....

    ReplyDelete