where is my Mr.Right..?

Thursday, December 6, 2012

Luahan hati merindui mu

Hari ni aku tak tahu ape sebenar nye prasaan aku...*Arrrggggggg!!! (rase mcm nk hempuk je lappy nie kat dinding..!!) Ya Allah.. bagilah aku petunjuk.. Aku rindu sangat2 dengan kawan aku, Tgkatan 3 tahun paling THE BEST! .. aku rindu QiFaE_LyNaj, member2 lame.. nk sgt jumpe diorang..

                                              
This is 4 u QiFaE_LyNaj
 
Setiap kali aku fikir @ teringat pasal QieFaE_LyNaj airmata aku x pernah kering...  miss u a lot FRIENDS.. masa kite Happy semua org senyum.. bile kite sedih, semua memahami.. Aku nak kawan aku balik.. aku benci tahun 2012.. bile semua naik ke menengah atas, semua dah lain.. masing2 buat haluan masing2.. kite berselisih faham.. xpernah nak sependapat mcm dulu.. Asyik2 Gaduh, Gaduh, Gaduh.. Kalau aku ade terbuat salah.. Maafkan aku.. aku mungkin x sedar khilaf aku.. I MISS Everythings About You GIRLS.... Aku x pernah berhenti berdoa supaya suatu hari nanti pintu hati aku & semua member aku terbuka untuk kembali macam dulu.. i need we back to Normal...
 
#Hargailah ape yang korang ade sebelum korang kehilangan mereka..
 

No comments:

Post a Comment